Van de dagen: Het Woord

Arcadisch Woordenboek...

zondag, augustus 07, 2005

Woord 190


uitwassen




"Wim Trommelmans: "Er wordt constant gebruik gemaakt en vooral dan van het vrouwelijke 'schoon' zal ik het maar noemen, om bepaalde producten aan te kaarten. En ik denk dat vanuit de vrouwenbeweging en in het verleden daar, en nog altijd via de website Zora, zeer veel aandacht aan besteed wordt en gewezen wordt op de uitwassen daarvan. Ik denk dat in veel gevallen die reclames e.d. waarbij gebruik gemaakt wordt van sensualiteit, seksualiteit een uiting zijn van een gebrek aan inspiratie. Dat men dan maar dingen gebruikt waar men vermoedt : dat ligt goed in de markt. Maar om daar nu ook weer erg restrictief in te zijn, ik denk dat we daar eigenlijk altijd een beetje de verkeerde kant mee op gaan. Ik denk de algemene aanvoelen belangrijker is en op te treden en kritiek te geven op de moment dat het zich voordoet. Dat dat vooral belangrijk is."

Vindplaats: Willemsfonds: tussen huid en orgasme / Vrijzinnig Lijfboek van Luc Desmedt
Woord 190 - uitwassen - Zo 07/08/2005





Powered by Blogger