Van de dagen: Het Woord

Arcadisch Woordenboek...

dinsdag, maart 21, 2006

Woord 380


drukinkt


Kortom, in mijn geval gaat het dus simpelweg betekenen dat ik geen cd's meer zal kopen die uitgebracht zijn met deze beveiliging. En ik koop graag cd's. Wegens allerlei subjectieve redenen zoals de geur van de drukinkt, het 'artwork' van het bijbehorende boekje etc. Of eigenlijk koop ik liever LP's. Het opleggen, de naald plaatsen, het krassen van de naald door de groeven wekken allerlei symphatieke gevoelens op. Maar goed, ik doe een consessie, omdat het 'rippen' van een LP naar digitaal formaat nu eenmaal niet zo simpel is. Ik koop dus cd's. Let u op, platenmaatschappij? Ik koop cd's. Maar dankzij uw beveiliging kijk ik wel twee keer uit.

Vindplaats: een bladzijde van het rijke wchulseiee.net





Powered by Blogger