Van de dagen: Het Woord

Arcadisch Woordenboek...

zaterdag, december 03, 2005

Woord 272


waterdrager


En als die status ooit verdwijnt? Als het werk minder wordt?
Dat is een angst. Ik hoop dat ik het herken als ik echt slechtere dingen ga maken. Want ik wil niet eindigen als waterdrager, daar ben ik echt te ijdel voor. Ik ben ambitieus en wil op de top van mijn kunnen stoppen.
Ik moet nu naar de sportvereniging omdat ik een hartinfarct heb gehad. En ik heb vroeger als student veel tennis, hockey en volleybal gespeeld. Maar nu ga ik er met minder plezier heen, omdat ik nu ballen moet laten gaan die ik vroeger zou hebben gehaald. Dat vind ik vervelend, dan ga ik liever niet.

Vindplaats: Interview met Rutger Kopland op Onlijn.nl

Woord 272 - waterdrager - zat 3/12/2005





Powered by Blogger