Van de dagen: Het Woord

Arcadisch Woordenboek...

woensdag, november 23, 2005

Woord 262


kruiwagen


"Ik ben geboren tijdens de oliecrisis. Op een autovrije zondag. Mijn moeder kon niet met de ambulance naar het ziekenhuis worden gebracht en mijn vader moest haar tien kilometer met een kruiwagen tot aan het moederhuis duwen.
Sindsdien heb ik een vreemde relatie met wagens. Ik heb een Lada.
Ik heb ook altijd in het centrum van de aandacht willen staan, sinds mijn kindertijd. Zo organiseerden mijn ouders diners en soupers voor rijke mensen, allemaal kennissen van hen. Cardiologen, speleologen, pianisten, notarissen en dokters (gelukkig geen priesters)."

Vindplaats: "Over mezelf" op "Ik en mijn Lada"

Woord 262 - kruiwagen - woe 23/11/2005

3 Comments:

At 25/11/05 07:50, Anonymous Anoniem said...

En het is een mooie!

 
At 25/11/05 08:36, Anonymous Anoniem said...

En o ja, wat ik nog vergeet: ook erg bedankt voor het mogen "pikken" van het citaat. Aanzie het als een pluimpje voor het betere werk!

 
At 25/11/05 21:52, Anonymous Anoniem said...

Een paar pluimpjes kan ik wel gebruiken.

 

Een reactie posten

<< Home





Powered by Blogger