Van de dagen: Het Woord

Arcadisch Woordenboek...

vrijdag, augustus 10, 2007

Woord 861


Vr 10/8/2007 – Woord 861 – sportrobotten

sportrobotten

Als ik de laatste informatie mag geloven lijkt het moment van de gendoping angstwekkend dichtbij te komen. Of zijn de sportrobotten op maat al in de maak?
Eigenlijk is het allemaal degoutant. Het abnormale lijkt verworden tot de standaard, uitwassen lijken het hoofdgewas te zijn geworden. In stille momenten vraag ik me af of ik niet mijn tijd heb verprutst in het fakewereldje van brood en spelen. Ik ben alleszins bezig aan mijn laatste (toch al heel beperkte) generatie atleten in wiens zuiverheid ik tot nader orde blijf geloven. Ik doe verder tot zij stoppen of tot het moment dat ik zie dat ze echt overruled worden door gemanipuleerde aliens. Het einde is in zicht.

Vindplaats: Achter de schermen – Coach Paul op 31/7/2007





Powered by Blogger