Van de dagen: Het Woord

Arcadisch Woordenboek...

dinsdag, november 15, 2005

Woord 254


draaischijf



In:
"
Weinig schokkend op zich, vermoedelijk leest U al een eeuwigheid op deze manier. Wat mijn gevoelens echter gemengd doen zijn is het plotselinge besef van oppervlakkigheid. Zelfs woorden die niet zo bedoeld zijn lijken opeens vrij snel te vervluchtigen. En om het maar eens op mezelf te betrekken: mijn schrijven devalueert. Welnu, zult U zeggen, echt te pruimen is het nooit geweest. Tja, dat vraag ik me dus af. Hebben U en mijn feedreader gelijk, of is het voortschrijden der techniek er de oorzaak van dat leegte de standaard lijkt?
Nu ja, misschien overdrijf ik, en haal ik een paar dingen door elkaar. Als ik het heb over de charme van een draaischijf gaat het me, zo U begrijpt, niet om de draaischijf maar om de charme. En dàt mis ik weleens, de laatste tijd. Het is natuurlijk een beetje makkelijk om daar een feedreader de schuld van te geven.
"
Vindplaats: Bakeliet bij Mikz.net

Woord 254 - bakeliet - Di 15/11/2005





Powered by Blogger