Van de dagen: Het Woord

Arcadisch Woordenboek...

zondag, augustus 12, 2007

Woord 863


Zo 12/8/2007 – Woord 863 – stoer

stoer
maar omdat de fiets van mijn vader veel te groot was begon ik mijn eigen Gazelle Piet-Pelle te slopen op het erf van de boerderij waar ik vandaag de dag nog steeds woon. Uiteraard was dat niet de bedoeling en ik kreeg van mijn vader en moeder mijn eerste mountainbike, waar we eigenhandig de spatborden en bagagedrager af hebben gesloopt want die waren natuurlijk echt niet stoer. Wat nog wel leuk is om te vertellen is dat ik pas op mijn 7e leerde fietsen, maar ik ben hard bezig om die achterstand in te halen. In de eerste winter dat ik fietste ging ik met mijn vader veldtoertochten rijden bij ons in de omgeving.

Vindplaats: Robert Gesink on lineBiografie





Powered by Blogger