Van de dagen: Het Woord

Arcadisch Woordenboek...

zaterdag, september 09, 2006

Woord 527


slag



Later kwam ik er achter, dat als de bezoeker van de site, zijn computer op een groot lettertype had ingesteld, je de problemen als nog kreeg. Omdat de suilen site een zakelijke site is, ben ik daar maar weer mee aan de slag gegaan. Heb toen mijn computer met een groot lettertype in gesteld en toen de site gemaakt. Dat werkte, had alleen weer als nadeel, dat ik nu met Davilex geen documenten kon linken. (vanwege het grote lettertype viel dat weg) Moest ik eerst de computer weer klein instellen, even linken, dan weer groter instellen en uploaden. ( tussendoor steeds ook de computer afsluiten en opstarten) Omslachtig hoor. Ik kan hem niet groot maken , dan mijn computer weer op klein instellen en dan uploaden, dan werkt het nl. niet. Aangezien op deze site de meeste veranderingen in de gelinkte (door davilex gedownloade) dokumenten (frontpage) zitten, upload ik die met een ftp.programma. Dan hoef ik niet steeds de grootte van de letters te veranderen.

Vindplaats: ergens, op een onbewaakt moment, van een forum geplukt.





Powered by Blogger